Meraz wrote:För 1942 finns ju red orchestra BF4 kan de säkert göra nått bra av men jag gillar inte deras Pentium system och alla dlc grejs så man måste lägga ut lika mycket till för att få hela spelet
C Lupus wrote:Även om Origin är inte det mest optimala spel-klienten för digitalt distribuerade spel, så är det bra om det kommer en klient som kan konkurrera med Steam.
Kakan wrote:Bah! När får jag stridsfält 2142 eller 1942 2.0!?
Jag har dålig statuskorv på att det bara ska handla om dagens drama i världen, börjar gnälligt som fan.
Kobi wrote:
Zetum wrote:Är det bara jag som tycker att det verkar lite märkligt att det under rekommenderad hårdvara bara anges fyra kärnor för en intel-processor, medans amd verkar behöva sex kärnor för likvärdig prestandaPersonligen känns det inte som något att skryta med, men de kanske satsar mer på grafikkorten, där specsen per spel inte säger särskilt mycket om skillnaden om man inte har satt sig in i alla detaljer, och orka det.
Ferarribalto wrote:Det där gör mig nyfiken, något jag måste läsa på.
Känns som att vilken kärna som används beror mycket mer på schemaläggaren, alltså operativsystemsnivå. Enda jag hört är att nyare AMD-processorer skulle ha nåt linande Hypertreading, fast bara nästan lika tufft. Har du några lästips?
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests