Här kan man diskutera och posta saker relaterat till olika former av skapande. Tecknat, Skrivet, skulpturerat, sytt, osv. dock inte posta sina egna alster. (se SveaFurs egna kreatörer)
Och vad angår Jennadelle så tror jag att hon har en livejournal(har tyvärr glömt bort adressen) någon stans men det var väldigt blekt sist jag var där. annars så dumpar hon sina bilder på Sulacoyotes FA.
Kan vara några av dom där som inte är getteraktiva längre, om sånt inte är ok ber jag så mycket om ursäkt. Men jag tänkte det kanske kan vara kul att ta en titt ändå
Asså ditt jävla knarkoffer jag ska slakta din jävla dönerkuk, jag klickar på första och det första jag ser är något jävla comission-konto. Han ritar ju inte ens något själv. Inte var det särskilt bra heller.
Tänker inte ens kolla på resten. Gör om, gör rätt!
Frenzee wrote:Åh varför finns inte dom där assköna tecknarna på FA eller bättre?
JAHA, jag tyckte väl att du lagt upp nåt annat av honom, fopper! LJRMR/Robert gick i min och Korvis klass, hon säger sig ha försökt lura hit honom till Sveapäls utan framgång.