Tryckte bara ett ex, som diktsamlingen, eftersom jag inte visste om folk skulle vara intresserade av det höga priset.
ÄNDRING: Priserna jag nämnde, 100 kr styck, är i genomsnitt. Varje bok hade olika pris, men 1000 är ändå den totala vinstsumman!
Frenzee wrote:Får trycka upp några nya ex av serierna, rita lite vargar i månsken och rävbrudar med stora bröst så har jag någon som för alla.
Writerfox wrote:Haha wait what?
Han i förgrunden eller han i fursuiten?
Writerfox wrote:Klockan tre är jag framme, och möter Lupus och Vatten.Verkar vara sköna typer båda två.![]()
Writerfox wrote:Lupus köper samlingen med alla tre Hounds Of God böckerna, och bidrar alltså med 100 kr till Sveafurs hosting (applåd!).![]()
Writerfox wrote:Sent på kvällen börjar några skälla/morra på varandra. Hög NI-ÄR-MÄNNISKOR-FÖR-SATAN faktor.Några har en halvarg diskussion om SveaFur, hög lulzfaktor men även ett par visa ord.
Thobiah wrote:Writerfox wrote:Haha wait what?
Han i förgrunden, vid trummorna (som inte syns)
Writerfox wrote:Några har en halvarg diskussion om SveaFur, hög lulzfaktor men även ett par visa ord.
Writerfox wrote:Thobiah wrote:Writerfox wrote:Haha wait what?
Han i förgrunden, vid trummorna (som inte syns)
Så du var med på konventet, vad trevligt! Synd att vi inte märkte av det och kunde hälsa bara. Var du där hela helgen? I så fall måste även du skriva en rapport om dina upplevelser!
Writerfox wrote:Några har en halvarg diskussion om SveaFur, hög lulzfaktor men även ett par visa ord.
Fare och Zee wrote:Berätta mer, nurå!
Writerfox wrote:
haha anledningen till att jag inte nämner mer än så är dels för att jag bara hörde brottstycken av konversationen, och dels för att en part i diskussionen var Quoting Mungo, som jag ogärna vill misquota, haha.
Vad jag tror det handlade om var en av de personer som registrerat och sedan vänt i dörren, så att säga (tror det var han i demonsuiten btw). Han nämnde det faktum att vi klagar på fursuits och sen säger "nä men vi skulle gilla det OM de var välgjorda och gjorda som konst". Första gången nån gör en suit blir det inte bra, precis som man inte är bra på att skriva eller teckna med en gång. Varför tolerera det ena men köra ut det andra? Det var de visa orden jag nämnde.
Sen kom lite mindre välbyggda argument om att SveaFur var en dålig representation av fandomen i VÄLFÄRDIA, som var lite lulzy. Att vi bara välkommnade de av vår egen sort (läs furries som mobbar furries).
Killen som vände i dörren verkade även väldigt färgade av vårt rykte.
Quoting, skulle du läsa detta och har jag missuppfattat vad det gällde, rätta mig då!
writer-fox wrote:Sen kom lite mindre välbyggda argument om att SveaFur var en dålig representation av fandomen i VÄLFÄRDIA, som var lite lulzy. Att vi bara välkommnade de av vår egen sort (läs furries som mobbar furries).
Killen som vände i dörren verkade även väldigt färgade av vårt rykte.
Vlad the impala wrote:Det låter lite som att det var en SveaFur / övriga uppdelning. Var det verkligen så? Ingen som lärde känna lite folk som inte är härifrån?
Writerfox wrote:Tja, jag pratade ju med Sharey en hel del, men det var ju för att vi satt varandra en betydande del av tiden, haha.
Vlad the impala wrote:Writerfox wrote:Tja, jag pratade ju med Sharey en hel del, men det var ju för att vi satt varandra en betydande del av tiden, haha.
Vad sa du? Ni satte varandra en betydande del av tiden?
Murrrrrrrrrrr!
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest