strange-fox wrote:Apropå RROD, det känns som om denna generation att PC-spelande är mer stabilt än att äga en 360. Haha, det är ... udda.
Själv har jag precis insett hur mycket bättre left 4 dead på expert om alla har ordentliga mikrofoner och är bra människor. Har också börjat pyssla lite smått med en egen bana på det... försöker klura ut visleaf-systemet.
ArcticEight wrote:tack vare de dåliga uppdateringarna som inte gör ett skit, eller adderar meningslösa funktioner.
Frenzee wrote:ArcticEight wrote:tack vare de dåliga uppdateringarna som inte gör ett skit, eller adderar meningslösa funktioner.
Du får gärna elaborera. För detta är inget jag har märkt. Det ända jag direkt stör mig på är random-drop systemet. Annars har alla unlocks och uppdateringar i överlag varit väldigt bra och tillfört mycket nytt.
Jag skulle snarare säga att det sux för konsolspelarna som inte får alla ny schyssta updates och unlocks.
ArcticEight wrote:Generic tf2-rage-rant med svaga argument
strange-fox wrote:Varför lägger du ned så mycket emotionell energi på något så meningslöst?
Varför vill du faktiskt ha dem?
ArcticEight wrote:Valve, släpper ni tradesystem vid nästa uppdatering så slutar jag idla för gott.
Giganticus wrote:ArcticEight wrote:Valve, släpper ni tradesystem vid nästa uppdatering så slutar jag idla för gott.
Tror inte direkt att det finns någon ifrån Valve här...
Frenzee wrote:Jag tror inte ens du är helt säker på vad du strävar efter.
Dina utlägg har varit osammanhängande rants utan argument.
ArcticEight wrote:Frenzee wrote:Jag tror inte ens du är helt säker på vad du strävar efter.
Dina utlägg har varit osammanhängande rants utan argument.
Jag bryr mig väldigt mycket. Det som spelar roll är att jag har gjort mig hörd, och alla känner till min åsikt nu angående Valves TF2-beslut.
Tack så mycket, hej. Ni kan lägga av med ert gnällande nu.
ArcticEight wrote: Ni kan lägga av med ert gnällande nu.
ArcticEight wrote:Varför vill alla andra 11.000 person ha dem? Det är en smaksak. Hattarna är en cool grej i spelet som får karaktärerna att se annorlunda ut, och jag gillar sådant.
Är förresten bara jävligt sur eftersom jag var en utav de som använde SteamStats, fick en hatt(En ful en, dock) och sedan fick den borttagen.
Om de är så svåra att få tag på, varför inte låta de som idlat få ha kvar dem? Tycker bara det är löjligt, och då talar jag mest om principen. Hade inte hattarna funnits, hade ingen brytt sig.
Valve, släpper ni tradesystem vid nästa uppdatering så slutar jag idla för gott.
ArcticEight wrote:Säger inte att jag gillar 360 versionen av TF2, snarare tvärt om, och vad jag menar med de slags dåliga updates är random-drop systemet, fixes av bra saker (Som inte ens kan användas som fusk i spelet).
Gillar inte heller deras sätt att gå emot idlare. Hur annars skall man få tag på en sådan där jävla hatt? Att spela vanligt räcker inte för det, det skulle ta dubbelt så lång tid att få tag i något. (Ja, jag är medveten om increasen av chansen att hitta hattar. 0.004% upp till 0.1%)
Frenzee wrote:ArcticEight wrote: Ni kan lägga av med ert gnällande nu.
srsly?ArcticEight wrote:Varför vill alla andra 11.000 person ha dem? Det är en smaksak. Hattarna är en cool grej i spelet som får karaktärerna att se annorlunda ut, och jag gillar sådant.
Är förresten bara jävligt sur eftersom jag var en utav de som använde SteamStats, fick en hatt(En ful en, dock) och sedan fick den borttagen.
Om de är så svåra att få tag på, varför inte låta de som idlat få ha kvar dem? Tycker bara det är löjligt, och då talar jag mest om principen. Hade inte hattarna funnits, hade ingen brytt sig.
Valve, släpper ni tradesystem vid nästa uppdatering så slutar jag idla för gott.ArcticEight wrote:Säger inte att jag gillar 360 versionen av TF2, snarare tvärt om, och vad jag menar med de slags dåliga updates är random-drop systemet, fixes av bra saker (Som inte ens kan användas som fusk i spelet).
Gillar inte heller deras sätt att gå emot idlare. Hur annars skall man få tag på en sådan där jävla hatt? Att spela vanligt räcker inte för det, det skulle ta dubbelt så lång tid att få tag i något. (Ja, jag är medveten om increasen av chansen att hitta hattar. 0.004% upp till 0.1%)
http://sv.wiktionary.org/wiki/gnälla
http://sv.wiktionary.org/wiki/kritik
Jag är ganska säker på att det är en stor skillnad
Giganticus wrote:DUN DUN DUUUUUN...
Jag behöver inte säga något mer va?
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests