Miles wrote:hupp, nu har jag drabbats av RROD igen.
C Lupus wrote:Miles wrote:hupp, nu har jag drabbats av RROD igen.
RROD?
Miles wrote:C Lupus wrote:Miles wrote:hupp, nu har jag drabbats av RROD igen.
RROD?
Red Ring of Death/Doom. När ringen på Xbox 360 lyser rött så betyder det att den är trasig och måste repareras.
Så jag fick skicka den till Tyskland för att få den reparerad. :<
C Lupus wrote:Aaah, den har jag hört talas om. Och utav den anledningen jag skaffade ps3:a. (Samt så gillar jag personligen ps3 kontrollen generellt mer till de flesta spelen).
quoting_mungo wrote:C Lupus wrote:Aaah, den har jag hört talas om. Och utav den anledningen jag skaffade ps3:a. (Samt så gillar jag personligen ps3 kontrollen generellt mer till de flesta spelen).
Jag kan inte med PS3-kontrollen - den är för lätt, så den känns plastig och smäckig och allmänt låtsas. Fast hur var det, de skulle komma med en ny modell som vägde lite mer? PS2-kontrollen var ganska skön, fast Xbox och 360-kontrollerna är fortfarande snäppet bättre tycker mina händer. Och N64-kontrollen.
Haft min 360 i umm... Länge nu. Aldrig haft problem med den. Snäll liten maskin.
Miles wrote:Sjläv föredrar jag Guitar hero gittaren.
Näe... Men Super Nintendo kontrollen är bäst enligt mig. ^^
Jammen, Elite borde inte ha något problem alls! Men som sagt så har de det, vilket känns som en jävla ripp off.C Lupus wrote:@Gigan: Det är väll en viss års modell av xboxet som har stora hårdvaruproblem, för jag vet att de nya konsollerna som man köper i butikerna idag ska fungera. För ibörjan så körde de på nått budget variant av grafikkortet och det ledde till att den överhettades, men efter att nyheten om det kom ut så har jag för mig att de skulle rätta till problemet och byta grafikkort till något stabilare (med andra ord byta fläkt). Men ja, gillar inte Microsoft som företag jämfört med andra och vore det inte så att spelutvecklare bara gjorde spel till Windows så skulle jag inte tveka på att byta till Linux.
Gör så xPC Lupus wrote:Får väll lägga till dig på PSN när jag väll har kopplat upp min PS3a igen.
Ps3 har mycket bättre prestanda och håller mycket bättre än en xbox 360. Som sagt hade ju 90% av alla de äldre xbox 360 gått sönder eller något sådant... Det var ett högt antal iaf. Dom vart ju till och med stämda för att dom säljer halvfärdiga produkter. Xbox 360 och Windows e ett tydligt tecken på att dom har gjort det.C Lupus wrote:Man kan jämföra mellan xbox och PS3 nästan hur mycket som helst, men det finns 2 grejer som PS3 faller på emot 360, konsolen är dyrare och pga att den inte funnits lika längre på marknaden så finns det inte lika stort spelbibliotek i den heller.
C Lupus wrote:Hörde dock en grej från en polare att vissa spelutvecklare inte gillar att skapa spel till PS3 och går över till 360 av den anledningen att de kan inte utnjytta alla funktionerna som PS3 kan hantera. För enligt han så har sony inte släppt alla programmerings koder mm så man kan inte utnjytta maskinen och dess hårdvara till dess fulla potential. Någon anna som har hört nått om detta?
C Lupus wrote:Hörde dock en grej från en polare att vissa spelutvecklare inte gillar att skapa spel till PS3 och går över till 360 av den anledningen att de kan inte utnjytta alla funktionerna som PS3 kan hantera. För enligt han så har sony inte släppt alla programmerings koder mm så man kan inte utnjytta maskinen och dess hårdvara till dess fulla potential. Någon anna som har hört nått om detta?
Ferarribalto wrote:Giganticus wrote:Hörde dock en grej från en polare att vissa spelutvecklare inte gillar att skapa spel till PS3 och går över till 360 av den anledningen att de kan inte utnjytta alla funktionerna som PS3 kan hantera. För enligt han så har sony inte släppt alla programmerings koder mm så man kan inte utnjytta maskinen och dess hårdvara till dess fulla potential. Någon anna som har hört nått om detta?
Ferarribalto wrote:Förresten på tal om Guiter Hero-kontrollen så funkar den bevisligen helt utmärkt även till att spela Track & Field med.
C Lupus wrote:Ferarribalto wrote:Förresten på tal om Guiter Hero-kontrollen så funkar den bevisligen helt utmärkt även till att spela Track & Field med.
Den funkar väll att spela vilket spel som helst med väll, dock lite väll utmanande att lira Halo med kanske.
Löjtnant wrote:Ny medlem här.
Iallafall, själv så spelar jag Super Robot Taisen A Portable på mitt PSP. <:
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests