Snoken wrote:Det styrs av, GPS/Google maps, telefon med kamera, och en app, jag menar, hur kan det vara någonting speciellt? Har sett några utav filmerna men aldrig kört spelen, de kunde lika gärna göra ''Wii Go'' isåfall, tänker nog inte köra dem heller för det är inte intressangt.
Gå runt och hitta virtuella Pokémons i naturen? Jag jagar hellre riktiga ting, och har bättre saker för mig än att springa runt som ett barn i skogen på jakt efter Pokémons med mobilen.
Gotta catch em' all, yeah right...
Snoken wrote:Jag vet inte vad som är så rolig i Pokemón Go, men jag vill inte ha det.
Dom kunde gott suttit kvar och tänkt över sina liv, om de inte redan gjort det.
Snoken wrote:Det styrs av, GPS/Google maps, telefon med kamera, och en app, jag menar, hur kan det vara någonting speciellt? Har sett några utav filmerna men aldrig kört spelen, de kunde lika gärna göra ''Wii Go'' isåfall, tänker nog inte köra dem heller för det är inte intressangt.
Gå runt och hitta virtuella Pokémons i naturen? Jag jagar hellre riktiga ting, och har bättre saker för mig än att springa runt som ett barn i skogen på jakt efter Pokémons med mobilen.
C Lupus wrote:Haha, vad stjärtskadade vissa av er är. Spel är fjantigt vare sig man hår eller sitter still, men kul är det vart fall.
Snoken wrote:Enligt mig låter det fattigt gjort bara, fast det är min opinion...
Snoken wrote:Skulle sluta med att jag kidnappar en stackars anka och sätter den på diet hemma och ser vad som händer.
Snoken wrote:och har bättre saker för mig än att springa runt som ett barn i skogen på jakt efter Pokémons med mobilen.
Meraz wrote:Om du inte vill kläcka dina ägg så funkar det bra med bilen
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest