Namnlös suger

Något som stör dig och du känner för att skriva av eller skapa debatt? Gör det här. Var beredd att komma med ordentliga argument!

Re: Namnlös suger

Unread postby Nameless » 2015-06-06T22:48:37+00:00

Qiwi wrote:Är någon lite avundsjuk på att någon faktiskt gillar mig? Naww, gulle då. Du har ju alltid din mamma! :)

Jag skulle kunna fixa så att du blev gillad av fler personer om du ville det, det vore bara att fixa fram din adress/telefonnummer etc och lägga upp din bild på diverse roliga sidor med en rolig liten text till, så skulle du ha hundratals personer som gillade dej sen. fox_happeh Typ hej jag heter Qiwi och skulle vilja ha rape-play, stoppordet är varmkorv, här är min adress kom och överraska mig. fox_happeh Men det orkar jag tyvärr inte för jag är för lat och jag gillar dej inte tillräckligt mycket för att orka hjälpa dej med det. fox_mowrms

Ginfang wrote:Vet du vad ja tycker är roligast namnlös? Det är att du i din lilla värld tycker att det är okej att du drygar runt dig med alla på forumet. Du till och med får dig själv att tro att folk tycker om dig. Men så fort någon är dryg mot dig så är det absolut inte okej längre. Varför är det så okej för dig att vara ett drygt rövhål mot andra, men det är inte okej för andra att vara det mot dig?

Något annat ja tycker är frutansvärt kul är hur defensiv du blir! Tar du kanske faktiskt åt dig? ja vet att du aldrig skulle erkänna det, men tanken på att din lilla hjärna kanske äntligen förstår att ingen faktiskt tycker om dig det minsta lilla, gör mig glad inombords.

Vadå inte ok, jag har ju getterroligt i den här tråden, hoppas ni fortsätter så här länge till. fox_inco_cutes

Och vadå, det är ju mest en klump på ett fåtal personer som håller på och klagar, och det är ingen som direkt ogillar mig på något annat ställe på nätet, och era små klagomål försvinner spårlöst bland de hyllningar etc jag fått från tusentals andra personer som tycker att jag är bäst bäst bäst. fox_mowrms

Eller jag menar så klart; grät grät, jag känner mig så ledsen över att ett par töntar på internet som jag inte gillar och inte har något gemensamt med och inte har minsta lust att träffa ogillar mig, det är nog bäst jag går iväg och hoppar framför tåget, grät grät. fox_sads

Vlad the impala wrote:ja som trodde att du var en ekosofisk humanist som älskade Mel...förlåjagmenar människan i all sin mångfald.
ja är fullkomligt mållös nu, bortgjord och grundlurad!

Oroa dej inte Vlad, som ekosofisk humanist så spelar jag bara med i deras lilla spel för att lära dem att det är helt meningslöst och slöseri med tid att klaga på andra, och att de istället lika gärna borde vara vänliga och toleranta mot alla och spendera tiden på att tänka trevligare tankar. fox_happeh Jag älskar dej Ginfang din gulliga lilla tjockis, och du med lilla sötkiwi, och Timid-Folf du är en så rolig och cool person, och alexistar du är så intelligent och smart. fox_happeh
Nameless
Jude

Species: Nyarlathotep
Katt eller hund: Katt

Unread postby Qiwi » 2015-06-06T22:55:45+00:00

Nameless wrote:
Qiwi wrote:Är någon lite avundsjuk på att någon faktiskt gillar mig? Naww, gulle då. Du har ju alltid din mamma! :)

ja skulle kunna fixa så att du blev gillad av fler personer om du ville det, det vore bara att fixa fram din adress/telefonnummer etc och lägga upp din bild på diverse roliga sidor med en rolig liten text till, så skulle du ha hundratals personer som gillade dej sen. fox_happeh Typ hej ja heter Qiwi och skulle vilja ha rape-play, stoppordet är varmkorv, här är min adress kom och överraska mig. fox_happeh Men det orkar ja tyvärr inte för ja är för lat och ja gillar dej inte tillräckligt mycket för att orka hjälpa dej med det. fox_mowrms

Lycka till med det lilla du! :3 Mr. Doxxxx x'D Hahaha du är så patetisk att det fan inte finns! Vad tror du att du är? Snälla din jävla skiddie, gå och scripta något i virtual basic eller något och underhåll dig med det...
WE DEM KOIS
Qiwi
Nypälsare

Species: Shiba
Steam: Qiwi

Unread postby alexistar » 2015-06-06T23:14:59+00:00

Nameless förlorade på TKO första ronden, matchen är avgjord. Dags att blocka och hoppas på permanent smurr-värdig ban.
Image
Kisse in da hood.
alexistar
Kung av rövar
Kung av rövar

Species: Katt

Unread postby Qiwi » 2015-06-06T23:17:44+00:00

alexistar wrote:Nameless förlorade på TKO första ronden, matchen är avgjord. Dags att blocka och hoppas på permanent smurr-värdig ban.

Kommer inte att funka, han är ju hacker så han kommer säkert in igen med en ny TOR-värd ;)
WE DEM KOIS
Qiwi
Nypälsare

Unread postby Nameless » 2015-06-06T23:28:11+00:00

alexistar wrote:Nameless förlorade på TKO första ronden, matchen är avgjord.

Image
Nameless
Jude

Unread postby Qiwi » 2015-06-06T23:37:52+00:00

Nameless wrote:
alexistar wrote:Nameless förlorade på TKO första ronden, matchen är avgjord.

Image

Gillar dina google memes
WE DEM KOIS
Qiwi
Nypälsare

Unread postby Ginfang » 2015-06-06T23:43:19+00:00

Nameless wrote:ja skulle kunna fixa så att du blev gillad av fler personer om du ville det, det vore bara att fixa fram din adress/telefonnummer etc och lägga upp din bild på diverse roliga sidor med en rolig liten text till, så skulle du ha hundratals personer som gillade dej sen. fox_happeh Typ hej ja heter Qiwi och skulle vilja ha rape-play, stoppordet är varmkorv, här är min adress kom och överraska mig. fox_happeh Men det orkar ja tyvärr inte för ja är för lat och ja gillar dej inte tillräckligt mycket för att orka hjälpa dej med det. fox_mowrms

Äcklig, check.
Nameless wrote:Vadå inte ok, ja har ju getterroligt i den här tråden, hoppas ni fortsätter så här länge till. fox_inco_cutes

Och vadå, det är ju mest en klump på ett fåtal personer som håller på och klagar, och det är ingen som direkt ogillar mig på något annat ställe på nätet, och era små klagomål försvinner spårlöst bland de hyllningar etc ja fått från tusentals andra personer som tycker att ja är bäst bäst bäst. fox_mowrms

Ljuger, check.
Nameless wrote:ett par töntar på internet

Här kommer alla känslorna på en och samma gång.
Nameless wrote:inte har minsta lust att träffa

Tur det, för jag tror inte någon självrespekt skulle vilja träffa dig.
Nameless wrote:det är nog bäst ja går iväg och hoppar framför tåget, grät grät. fox_sads

Det var du som tog upp självmord. Tänker du på det ofta eller?
Nameless wrote:slöseri med tid

Det som du är bäst av oss alla på? Nä, vi kan ju inte ta tronen från dig heller!
Nameless wrote:tänka trevligare tankar.

Säger den som pratar om självmord två gånger på loppet av två poster.
Nameless wrote:Ginfang din gulliga lilla tjockis

Jag vet att jag är gullig, jag behöver inte ha något freak på internet som säger det.
Nameless wrote:och du med lilla sötkiwi, och Timid-Folf du är en så rolig och cool person, och alexistar du är så intelligent och smart.

Reality check här. Vi är folk på ett furryforum på internet. Inte din chef som funderar på löneförhöjning.
Jag vet inte hur du ser världen, men helt ärligt. Baserat på vad du skriver så kan det ju inte vara psykiskt okej med dig. Sluta skriv skit på internet och träffa en läkare. Om du redan gör det så borde du ringa dem och be om fler tider och en högre dos. Kanske även också ett hem ett litet tag. Man blir ju seriöst rädd om du skulle gå ut (inte för att jag tror det är så stor chans) och bli överkörd av en bil. Du skulle ju säkert tro i din lilla värld att du är för smart för bilen och att det aldrig skulle kunna hända dig. Du tror säkert att den där lilla gubben vid övergångsstället blir grön bara för att just du står och väntar, du är ju såklart den som det spelar någon roll om i den här världen. Om du bara tror hårt nog så kan dina sjuka tankar och drömmar bli verklighet. Men så är det inte som tur är.

Anledningen att jag inte är vänlig mot dig eller tolererar dig alls är för att jag blir ledsen att det finns folk här i världen som du. Sånna som inte tar tag i sina problem eller försöker göra något av sitt liv utan försöker springa iväg in i sin fantasi. Ingen människa på jorden är perfekt men en normal människa strävar efter att bättra sig själv. Det är svårt att se sina egna fel innan någon annan påpekar det. Om ingen klagar eller kritiserar blir det väldigt svårt att förbättra sig själv. Det är en bas i hur människan fungerar. Jag vet inte när du gav upp på detta fullt friska beteende men det verkar som om det var längesen. Förstår du inte att folk kan faktiskt klaga och kritisera dig för att de vill att du ska kunna betee dig bättre nameless? Det verkar ju verkligen som om du tror att alla är ute efter dig och allt det minsta negativt som går att säga om dig absolut inte är något att lyssna på. Men ibland kan det faktiskt vara bra att lyssna lite, att faktiskt försöka ta till sig. Jag gissar på att du har skaffat så många störande och totalt dryga beteenden för att du antingen, inte har lyssnat på den kritik du har fått för det, aldrig fått någon kritik för det (vilket skulle vara skrämmande) eller att du helt enkelt inte kan förstå. Och nu är vi där igen. Antingen så är du en odräglig frisk person eller så behöver du >hjälp< att förstå vad det är du gör för fel. Om du nu vill leva i en så härlig och trevlig värld så är det bästa stället att börja att titta på sig själv. Jag är absolut inte perfekt, men jag fungerar ju tydligen bra nog i vårt samhälle då jag inte har min egen tråd med "Mitt namn" suger. (Om du nu gör en sån tråd så vet vi varför.) Om något så är det kanske en punkt då man ska börja tänka lite hur man ses av folk runt om en.

Om du nu tänker på självmord så ofta som du verkar göra så är det absolut en annan anledning att söka hjälp. Att sitta här kommer absolut inte att ändra på det faktumet.

Jag vet att du kommer att låtsas som om du inte läste denna wall of text eller kanske inte läser den alls, men det tvivlar jag på. Du kanske till och med kommer med den gamla godingen "Jag trollar bara, jag menar inte det jag skriver." Oavsett så kommer det du skriver någonstanns ifrån och det är från DINA tankar, ingen annans. Allt jag kan göra är att försöka och jag känner att jag kan vara nöjd med mig själv för att jag iaf försökt, varesig du förstår det eller inte.
Ginfang
Jävligt Generic

Species: Ulv-jävel
Steam: Vargen
Donation status: TRehundra pappersbetallappar

Unread postby AndyMcNub » 2015-06-06T23:46:23+00:00

Image
Image
AndyMcNub
Bäst svansföring
Bäst svansföring

Species: Prickig hund
Steam: AndyMcNub
Donation status: 101
Katt eller hund: Hund

Unread postby Qiwi » 2015-06-06T23:52:17+00:00

Så ska de tas!
WE DEM KOIS
Qiwi
Nypälsare

Unread postby Nameless » 2015-06-07T02:50:57+00:00

Oh håller ni fortfarande på. fox_ooo

Men usch jag känner att jag orkar verkligen inte svara på hela den där väggen med text, och hålla på och skriva det här stämmer inte och det där stämmer inte på varendaste sak utan att du fattar något av det ändå.

Förstår du inte att folk kan faktiskt klaga och kritisera dig för att de vill att du ska kunna betee dig bättre Ginfang? Det är svårt att se sina egna fel innan någon annan påpekar det. Om ingen klagar eller kritiserar blir det väldigt svårt att förbättra sig själv. Det är en bas i hur människan fungerar, och jag blir ledsen att det finns folk här i världen som du. Baserat på vad du skriver så kan det ju inte vara psykiskt okej med dig. fox_sads

Jag är absolut inte perfekt, men jag fungerar ju tydligen bra nog i vårt samhälle då ja inte känner behov av att skapa trådar med "namn" suger. Om något så är det kanske en punkt då man ska börja tänka lite hur man ses av folk runt om en.

Allt jag kan göra är att försöka och ja känner att jag kan vara nöjd med mig själv för att jag iaf försökt, vare sig du förstår det eller inte. fox_mowrms

Som bonus kan ni få ett exempel på att jag är lika dryg när jag pratar med andra med, det här mailet till exempel skrev jag för några veckor sen. fox_happeh

Dold: Visa
Image

Image
Nameless
Jude

Unread postby ratwolf » 2015-06-07T06:06:33+00:00

Image
ratwolf
Inofficiell donator i rum 207
Inofficiell donator i rum 207

Species: rat/wolf råt/varg... Typ
Steam: evol0monky666

Re: Furryvision Song Contest, någon?

Unread postby Aleksei » 2015-06-07T21:43:21+00:00

Timid-Folf wrote:Ja som sagt Aleksei.. Tror att du bitvis kan förstå mitt resonemang ändå. Du ser nog rätt tydligt om du skummar igenom vad han skriver att det inte är särskilt mycket av substans som kommer därifrån.

Jo, jag håller faktiskt med dig till 100%, jag har själv påpekat att Lemanics texter är väldigt flummiga och svårbegripliga. Antingen driver han lite med oss eller så har han så svårt att formulera sig, tycker fortfarande inte någon förtjänar att bli kallad "jälva fittmongo".

alexistar wrote:
... så att vi slipper ringa Hells Angels och boka tid för att avliva dej.

Men det är okej?

Nej, det är inte ett dugg okej.

Timid-Folf wrote:Men det är alltså helt okej att Nameless skriver att han vill döda folk på forumet upprepade gånger?
Innan du försöker ställa ett ultimatum nästa gång så kan du ju försöka göra det baserat på något annat än att folk blev förbannade över dina Åkesson-fasoner för mer än ett halvår sen tillbaka, att undvika att backa upp just voldemort. Som rätt massivt uppenbart inte har något annat syfte än att vara irriterande och euforisk är ju också ett hett tips.

Nej, det är inte alls okej, jag har dessvärre ingen koll på den där Nameless överhuvudtaget.
Uppmanar bara att du ska bemöta folk på ett någorlunda respektfullt sätt. Känns ibland som du bara letar efter en anledning att ge dig på vem som hellst och skriva otrevligheter som "jälva miffade fittmongo dra åt helvete etc." totalt onödigt, oavsett om du stört dig på nått av Shadоws skämt, eller vad det nu än kan handla om, och när de enbart beter sig schyst mot alla.

Kram.
Aleksei
Nypälsare

Species: Katt

Previous

Return to Debatt & Ranter