Namnlös suger

Något som stör dig och du känner för att skriva av eller skapa debatt? Gör det här. Var beredd att komma med ordentliga argument!

Namnlös suger

Unread postby Timid-Folf » 2015-06-04T23:09:13+00:00

Lemanic wrote:
Frenzee wrote:
Lemanic wrote:Du har säkert inte hört talas om SMASK? Det är lite i den tappningen ja tänker mig här. Lite ironiskt, men ändå lättsamt.

Du är rätt dålig på att sätta nivån på trådar. Tänk om du hade ansträngt dig lite mer i först posten och kanske berättat om sakerna du tycker är självklara för oss andra, då hade du möjligtvis haft en ganska bra tråd på gång nu.

Lite off-topic, men det är väl snarare att forumet har alldeles för låg nivå redan för att dra igång något vettigt utan att man behöver vara nedlåtande och övertydlig. Trodde vi var kreativt folk med drömmar och livsmål här. Sluta slentrianskitposta på varenda tråd, så skall ni se att nivån höjs dramatiskt. Uppdatera forumet för att göra statusuppdateringarna synliga på forumets startsida, så kanske vi kan se någon skillnad här.

Alla dina poster är ju slentrianbajs.

Jävla Fittmongo.
Timid-Folf
Mannen som Talar med Hundar

Species: NEUROTISK KORSETTKISSE
Steam: Breadwinner
Katt eller hund: Hund

Re: Furryvision Song Contest, någon?

Unread postby Nameless » 2015-06-05T00:25:50+00:00

Timid-Folf wrote:
Lemanic wrote:
Frenzee wrote:
Lemanic wrote:Du har säkert inte hört talas om SMASK? Det är lite i den tappningen ja tänker mig här. Lite ironiskt, men ändå lättsamt.

Du är rätt dålig på att sätta nivån på trådar. Tänk om du hade ansträngt dig lite mer i först posten och kanske berättat om sakerna du tycker är självklara för oss andra, då hade du möjligtvis haft en ganska bra tråd på gång nu.

Lite off-topic, men det är väl snarare att forumet har alldeles för låg nivå redan för att dra igång något vettigt utan att man behöver vara nedlåtande och övertydlig. Trodde vi var kreativt folk med drömmar och livsmål här. Sluta slentrianskitposta på varenda tråd, så skall ni se att nivån höjs dramatiskt. Uppdatera forumet för att göra statusuppdateringarna synliga på forumets startsida, så kanske vi kan se någon skillnad här.

Alla dina poster är ju slentrianbajs.

Jävla Fittmongo.

Men Timmy-Rolf, alla dina egna poster är ju också det, fast ännu värre. fox_ooo
Nameless
Jude

Species: Nyarlathotep
Katt eller hund: Katt

Unread postby alexistar » 2015-06-05T00:26:36+00:00

Nameless wrote:

Nej alltså. Lemanic är illa men du är värst. Timmyrolf är på andra sidan spektrat.
Image
Kisse in da hood.
alexistar
Kung av rövar
Kung av rövar

Species: Katt

Unread postby Ginfang » 2015-06-05T00:57:18+00:00

Lemanic wrote:Lite off-topic, men det är väl snarare att forumet har alldeles för låg nivå redan för att dra igång något vettigt utan att man behöver vara nedlåtande och övertydlig. Trodde vi var kreativt folk med drömmar och livsmål här. Sluta slentrianskitposta på varenda tråd, så skall ni se att nivån höjs dramatiskt. Uppdatera forumet för att göra statusuppdateringarna synliga på forumets startsida, så kanske vi kan se någon skillnad här.

Allt du gör är ju dock poänglösa trådar med en eller två meningar. Du vet att du inte behöver göra en ny tråd för varje ny sak du ser i din facebook feed va?

Plus att du kan verkligen inte påstå att alla borde ha koll på exakt allt det du har koll på. Det är ju helt absurt. Det finns information på internet för flera generationer så man får ju ha koll på det man är intresserad av annars är det ju slöseri med tid. Precis som 90% av dina trådar.

Protip: Skaffa tumblr.
Ginfang
Jävligt Generic

Species: Ulv-jävel
Steam: Vargen
Donation status: TRehundra pappersbetallappar

Unread postby Nameless » 2015-06-05T01:19:48+00:00

alexistar wrote:
Nameless wrote:

Nej alltså. Lemanic är illa men du är värst. Timmyrolf är på andra sidan spektrat.

Ja Timmyrolf är absolut på andra sidan spektrat, det enda han gör är ju att sprida negativitet omkring sej, titta bara hur han förolämpar Lemanic helt oprovocerat utan att Lemanic sagt ett ord till honom, och det är inte första gången han gör sånt. Inte för att jag gillar Lemanic, men personer som säger sånt där till sina medmänniskor (utan att säga det på ett roligt/skämtsamt sätt) påminner mig om miniversioner av Smirre och hans hattexter. fox_mowrms

(Fast Smirre är tyst just nu iaf för jag skrev nyligen till hans assistenter och pratade även med verksamhetschefen där om hans beteende online). fox_happeh

Dåliga trådar är även bättre än inga trådar, det enda ni åstadkommer med att sitta och klaga är att folk som ser det undviker att bli medlemmar eller postar mindre, folk blir mer kreativa av att känna sej fria, inte genom att man klagar på att de inte är tillräckligt kreativa. fox_mowrms
Nameless
Jude

Unread postby C Lupus » 2015-06-05T01:26:47+00:00

Ginfang wrote:
Lemanic wrote:Lite off-topic, men det är väl snarare att forumet har alldeles för låg nivå redan för att dra igång något vettigt utan att man behöver vara nedlåtande och övertydlig. Trodde vi var kreativt folk med drömmar och livsmål här. Sluta slentrianskitposta på varenda tråd, så skall ni se att nivån höjs dramatiskt. Uppdatera forumet för att göra statusuppdateringarna synliga på forumets startsida, så kanske vi kan se någon skillnad här.

Allt du gör är ju dock poänglösa trådar med en eller två meningar. Du vet att du inte behöver göra en ny tråd för varje ny sak du ser i din facebook feed va?

Haha Ginfang, jag skrattade lite.

Jag uppskattar Leminac att du försöker dra igång nya diskussionstrådar. Men tyvärr så upplever jag att många av dem, precis som frenzee säger, saknar schött på benen. Det blir tyvärr ingen större "diskussion" av dom.

Dock;
Lite off-topic, men det är väl snarare att forumet har alldeles för låg nivå redan för att dra igång något vettigt utan att man behöver vara nedlåtande och övertydlig.

Så du skapar nya diskussionstrådar som inte har så mycket att komma med ifrån början, bara för att du vill ha nått att diskutera över (eller se andra andra diskutera om frågan) för att du kan inte formulera dig i ditt språk som når ut till en större massa om saker du vill egentligen diskutera över?
I form the light, and create darkness: I make peace, and create evil: I the Lord do all these things.
C Lupus
Tvätter
Tvätter

Species: Hundens farfar
Steam: PetterJonssons
Donation status: 125

Unread postby alexistar » 2015-06-05T12:04:44+00:00

Lemanic och nameless, glömmer att ni är för euforiska gentlesirs för att fatta vibbar.
Ska försöka komma ihåg det fortsättningsvis.
Image
Kisse in da hood.
alexistar
Kung av rövar
Kung av rövar

Unread postby Nameless » 2015-06-05T16:00:30+00:00

alexistar wrote:Lemanic och nameless, glömmer att ni är för euforiska gentlesirs för att fatta vibbar.
Ska försöka komma ihåg det fortsättningsvis.

Bra, bra. Hoppas du kommer ihåg det i fortsättningen så att vi slipper ringa Hells Angels och boka tid för att avliva dej. fox_hmms

Image
Nameless
Jude

Unread postby Aleksei » 2015-06-05T21:27:53+00:00

Så här skriver man bara inte till folk.
Timid-Folf wrote:Jävla Fittmongo.

Det stämmer det Nameless skrev, det är inte första gången Timmy kommer med såna grova oprovocerade personangrepp.
Ett tag var han på mig, sedan skapade han ett par råa hattrådar på rad mot vår snälle Shadоw. osv osv.
Det får vara nog nu.
Aleksei
Nypälsare

Unread postby alexistar » 2015-06-05T21:45:47+00:00

Aleksei wrote:Så här skriver man bara inte till folk.

Det stämmer det Nameless skrev, det är inte första gången Timmy kommer med såna grova oprovocerade personangrepp.
Ett tag var han på mig, sedan skapade han ett par råa hattrådar på rad mot vår snälle Shadоw. osv osv.
Det får vara nog nu.

... så att vi slipper ringa Hells Angels och boka tid för att avliva dej.

Men det är okej?

Orka. Sluta.
Image
Kisse in da hood.
alexistar
Kung av rövar
Kung av rövar

Unread postby Timid-Folf » 2015-06-05T21:56:38+00:00

Aleksei wrote:Så här skriver man bara inte till folk.

Det får vara nog nu.

Men det är alltså helt okej att Nameless skriver att han vill döda folk på forumet upprepade gånger?
Innan du försöker ställa ett ultimatum nästa gång så kan du ju försöka göra det baserat på något annat än att folk blev förbannade över dina Åkesson-fasoner för mer än ett halvår sen tillbaka, att undvika att backa upp just voldemort. Som rätt massivt uppenbart inte har något annat syfte än att vara irriterande och euforisk är ju också ett hett tips.

bara så du vet.

ÄNDRING : La till lite smojs!
Timid-Folf

Unread postby Nameless » 2015-06-05T23:24:49+00:00

alexistar wrote:Men det är okej?

Timid-Folf wrote:Najs going son.

Jaaa det är bäst att ni köper ett maskingevär eller två så att ni kan försvara er själva när ert hem blir stormat av Hells Angels och nazister och folk från kommunen som kommer för att elda upp er och koka soppa på era ben. Om ni inte aktar er så kanske jag säger till min kompis Putin att skicka en liten atombomb på er till och med, eller ber Stålmannen att flyga iväg med er till Grönland och lämna er där så att ni fryser ihjäl. Rekommenderar er att be Smirre om hjälp och goda råd, och att ni också börjar sova med ett baseballträ under kudden och ser till att alltid bära dold kniv på stan. Allvarliga saker detta. fox_mowrms

Är ju inte alls konstigt att man ofta riktar grova personangrepp mot andra när man lever under sån terror, förstår det, det förklarar ju allt. fox_mowrms

Timid-Folf wrote:irriterande

Det är roligt att irritera lättirriterade personer. fox_happeh Själv så irriterar jag mig inte ens på Smirre, för irritation är en ganska onödig och meningslös känsla som går att stänga av ganska lätt såvida man inte helt saknar självdisciplin.

Timid-Folf wrote:euforisk

Image
Nameless
Jude

Unread postby Timid-Folf » 2015-06-05T23:42:51+00:00

Ja som sagt Aleksei.. Tror att du bitvis kan förstå mitt resonemang ändå. Du ser nog rätt tydligt om du skummar igenom vad han skriver att det inte är särskilt mycket av substans som kommer därifrån.

Och nej Nameless, jag läser i princip aldrig något du skriver, om jag inte råkar öppna sidan utan att vara inloggad eller någon visar något särskilt för mig. För då är inte dina "poster" blockerade. Men av det jag sett av dina provokationsförsök på senare tid så börjar det helt ärligt bli väldigt repetetivt och snudd på löjeväckande. Att försöka irritera folk är ju en sak, men när den enda provokationsfaktorn man lyckas förmedla är att alla tycker att man är helt jävla dum i huvudet, så bör man nog se över sina prioriteringar litet.

Jag är ju fullt medveten om att du är på tok för sönder-diagnosticerad och verklighetsfrånvänd för att förstå något av det jag skriver här och jag inser förstås att du inte har så mycket annat för dig på dagarna, iom att din situation verkar se ut som dengör än att vara, crazy-bananas på internet.

Men jag kände att det kunde vara gött' att ventilera litet. Du får såklart svara på det här om du vill, men jag tror inte det är så mycket lönt'
Timid-Folf

Unread postby Ginfang » 2015-06-06T01:04:46+00:00

Du är inte så mycket irriterande som du är tråkig nameless. Kvittar hur långa poster du skriver, det är alltid samma särskoleskit ändå. Och hur mycket du än verkar tro själv att du är rolig eller verkar smart så är det inte så du upplevs av omvärlden. Kan vara bra att tänka på.

Aleksei wrote:personangrepp

Är det väl inte om man är ärlig?
Ginfang
Jävligt Generic

Unread postby Nameless » 2015-06-06T01:32:47+00:00

Ah, men dessvärre så har jag faktiskt aldrig brytt mig om att göra några provokationsförsök, utan brukar bara skriva exakt vad jag tänker lite lättsamt på för stunden utan någon mer tanke än så bakom det, och det är alltid vissa personer som blir upprörda och irriterade och gillar att klaga över saker, likadant överallt men extra mycket här på SveaFur faktiskt. Men det skiter jag i för majoriteten brukar gilla mig rent generellt och jag tänker inte anpassa mig för att göra någon nöjd. fox_happeh Ni skulle förmodligen ändå bara fortsätta klaga över samma gamla saker ändå även om jag försökte, då det räcker med att vara mig själv för att irritera vissa, så ingen mening med det.

Så var det med det, och i övrigt så har jag bara en diagnos och den är inte ens särskilt allvarlig jämfört med många andra som har den, och de flesta häromkring verkar ha allvarligare psykiska problem än vad jag har.

Och att skämta om att ringa Hells Angels för att boka avlivning etc är det typ bara Smirre som skulle ta allvarligt, medan "Jävla Fittmongo" och dylikt är rena personliga angrepp på folk, så det är en väsentlig skillnad, vilket de flesta normala personer borde förstå. C Lupus post är ett bra exempel på hur man kan föra fram sin kritik på ett positivare sätt.

Ginfang wrote:bla bla

Och här har vi en till person som gillar att klaga på folk, trots att han typ är den mest intetsägande personen på hela forumet och jag inte kan minnas att han någonsin skrivit något minnesvärt eller speciellt, och ingen ens skulle märka om han försvann. Hans titel "Jävligt Generic" säger lixom allt. fox_sads
Nameless
Jude

Unread postby Timid-Folf » 2015-06-06T08:37:08+00:00

Du förstår int' och kommer aldrig förstå, så jag tänker nog droppa det här nu. Jag tror ytterst få kommer tro på vad du skriver här huvudsakligen pga ditt trackrecord och nä, jag skiter fullständigt i vad du upplever som mer forölämpande än något annat. Sånt är subjektivt. Ditt fittmongo.

Inte direkt som att det här är första gången du försöker spela godhjärtat samarit så fort någon försöker ge nån typ av seriöst, det ger ett väldigt falskt och genomskinligt intryck.*

Done.

Nu kan ju någon admin vara fin och kapa den här biten av tråden, lägga en någon annastans och bara tända held på hela rasket.
Timid-Folf

Unread postby Ginfang » 2015-06-06T12:06:11+00:00

Nameless wrote:Och här har vi en till person som gillar att klaga på folk, trots att han typ är den mest intetsägande personen på hela forumet och ja inte kan minnas att han någonsin skrivit något minnesvärt eller speciellt, och ingen ens skulle märka om han försvann. Hans titel "Jävligt Generic" säger lixom allt. fox_sads

Hahaha, för tanken att någon har annat för sig än ett furryforum är ju allt för konstigt. Plus att när du drygar runt dig i varje tråd så har det samma effekt som smirre. Man vill inte vara med längre.

Om ingen klagar eller ger kritik så hade ingen kunnat bli bättre, även om du inte vill förändra det dryga helvetet du är så betyder det inte att ingen annan vill det.

Timid-Folf wrote:Nu kan ju någon admin vara fin och kapa den här biten av tråden, lägga en någon annastans och bara tända held på hela rasket.

Detta tack för det kommer aldrig leda någonstanns.
Ginfang
Jävligt Generic

Unread postby alexistar » 2015-06-06T13:25:33+00:00

Nameless, ingen är så jävla dum i huvudet att de går på att du inte är här för att provocera. Det är din enda funktion.

ska försöka splitta tråden nu.
Image
Kisse in da hood.
alexistar
Kung av rövar
Kung av rövar

Re: Namnlös suger

Unread postby Atte » 2015-06-06T13:48:28+00:00

Hah. Nameless är som en edgy mellanstadieunge som tror att det är coolt att vara dryg, men drar det långt över gränsen och missar alla indikationer på det.
Nothing is something worth doing.
Atte
BÖG 123

Species: Retard

Re: Namnlös suger

Unread postby Nameless » 2015-06-06T14:10:44+00:00

Timid-Folf wrote:ja tror ytterst få kommer tro på vad du skriver här huvudsakligen pga ditt trackrecord och nä, ja skiter fullständigt i vad du upplever som mer forölämpande än något annat. Sånt är subjektivt. Ditt fittmongo.

Inte direkt som att det här är första gången du försöker spela godhjärtat samarit så fort någon försöker ge nån typ av seriöst, det ger ett väldigt falskt och genomskinligt intryck.*

Det handlar inte om vad jag själv upplever som mer förolämpande, utan vad normala människor rent generellt upplever som mer förolämpande. Din jävla kuksugare. Se, en helt onödig förolämpning som bara sprider dålig stämning och inget annat och leder till att folk börjar skriva sånt till varandra etc. Det spelar ingen roll vad du tycker eftersom det varken är dej själv eller dina nära vänner du säger sånt till, och jag tycker likadant om den saken oavsett vem som säger det till vem, och oavsett vart de gör det.

Men det är säkert omöjligt för dej att förstå att jag varken är falsk eller genomskinlig heller, eller någonting annat, för du har redan bestämt dej om en massa saker och känner dej säker på det, och är den typen av person helt enkelt.

Kan även tillägga att jag aldrig någonsin har postat någonting här i syfte att roa er utan enbart gjort vad jag känner för, och heller aldrig postat ett endaste inlägg i syfte att någon ska reagera på nått visst sätt på det, då jag dels inte klarar att räkna ut sånt och dels heller inte bryr mig alls. Om folk väljer att bli provocerade över saker så får de väl bli det, men det är inget som jag bryr jag mig om eller har som mål, oavsett hur mycket era enkelspåriga hjärnor försöker fantisera ihop att det är så.

Ginfang wrote:Hahaha, för tanken att någon har annat för sig än ett furryforum är ju allt för konstigt.

Alltså tyvärr, men majoriteten av dina poster på forumet består verkligen bara av en massa opersonliga oneliners och det har alltid varit så.

Ginfang wrote:Man vill inte vara med längre.

Gott. fox_happeh
Nameless
Jude

Next

Return to Debatt & Ranter