Kosganify wrote:Då är vi två stycken eller tre vet inte vad kobi svarade på mig eller zangelis.
Jag ska bo med min tjejpolare!
Kosganify wrote:Då är vi två stycken eller tre vet inte vad kobi svarade på mig eller zangelis.
Kosganify wrote:jag kanske bor hemma så z13 kanske
No.13 wrote:Vi behöver eventuellt en till om Lupus inte ska dela med oss.
MrZomb13 wrote:Om ni vill veta mer om mig är det bara att fråga
No.13 wrote:Göttans!
Väntar på svar från Lupus. Får se hur det blir men du är nu vår reserv. c:MrZomb13 wrote:Om ni vill veta mer om mig är det bara att fråga
Hur ser du på att folk du delar rum med kommer in och lägger sig sent om du har gått och lagt dig tidigare?
Hur mycket stör dig folk som kanske snarkar högljut?
Kakan wrote:Miles kanske ska komma på Nordic Fuzz Con.
Cyanid wrote:MEN VA FAAAAN era köttpåle sugare!
Kosganify wrote:Så har någon eller några lust att dela ett rum? Själv duschar jag minst en gång varje dag och städar undan allt jag har stökat ner. Mitt enda krav är att om jag sover håll inte på att jävlas med mig för då blir jag gnällig ^^
Cadman wrote:Zombie: samma
Cadman wrote:Kosganify wrote:Så har någon eller några lust att dela ett rum? Själv duschar jag minst en gång varje dag och städar undan allt jag har stökat ner. Mitt enda krav är att om jag sover håll inte på att jävlas med mig för då blir jag gnällig ^^
Vi kan dela en fyra på villkor att du lovar att inte vara nykter när jag är i närheten. Obligatoriskt kontinuerligt öldrickande i Sveafur-stil med andra ord. Nyktra människor är så jävla tråkiga.
Jävligheter kommer försigå, men jag ska inte rita en köttpåle i ansiktet på dig när du sover om det är det du menar.
Zombie: samma
Dom som delar rum med mig kommer kunna boka rum innan alla andra btw :3.
Kakan wrote:Miles vill säkert dela rum med dig! Han kanske ska komma på Nordic Fuzz Con.
C Lupus wrote:Jag tar och delar rum med kakan och co, tyvärr zomb13.
Annars så kanske jag och cyanid kan ta och dela om han är för obekväm med nykomlingar.
Cyanid wrote:Asså om ja inte hittar något rum så kör ja snigel rum å en då fuckar de upp sig med att ta bilen bilen (efter ja måste fixa några saker på den innan ja åker) så då har ja inte råd med både snigel + bil stålarna och måste ta ett tåg som en jävla slödder
Ferarribalto wrote:Cyanid wrote:Asså om ja inte hittar något rum så kör ja snigel rum å en då fuckar de upp sig med att ta bilen bilen (efter ja måste fixa några saker på den innan ja åker) så då har ja inte råd med både snigel + bil stålarna och måste ta ett tåg som en jävla slödder
Om det innebär att ajg får åka Spökomobilen upp så får du lätt ett tredjedels rum!
Users browsing this forum: Bing [Bot] and 4 guests