Furry Amino, the app.

Här diskuteras olika typer av spel, musik och film. Även icke-furryrelaterat är välkommet.

Furry Amino, the app.

Unread postby Snoken » 2016-08-11T10:20:13+00:00

Hittade en app som kunde vara trevliga för oss ''curries'', har ju tid att slösa så tänkte att jag slänger upp det här!

Appen heter ''Furry Amino'' (Den autocorrectade, ska vara det engelska ordet för ''Curry''), det ska antagligen var en social app för furries, man behöver nog inte vara furry för att använda appen dock, man kan skapa chattrum och lägga upp sig själv antar jag, skriva bio osv, lätt att hitta och nå varandra osv, en värdig app att ha enligt mig än så länge.

Själv har jag inte mycket erfarenhet av appen, eftersom jag inte testat den, kollat lite videos och bilder dock, ser hemtrevligt ut, definitivt en app jag skaffar när jag kommer in i Mobil-användningens era. Go wild om det i denna tråden antar jag!

Länkar o Info

''A new app for furries! (Furry Amino)''
Dold: Visa

''Furry Amino for Furries, Furry Roleplay, Furry News By Narvii Inc.'' För iOS
https://itunes.apple.com/us/app/furry-amino-for-furries-furry/id1137359580?mt=8

Furry Amino for Chat and News För Android
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.narvii.amino.x235196899

Hoppas ni gillade vad ni såg, använd gärna tråden som diskussion kring appen osv.

Mycket lycka,
Snoken.
Homo Homini Lupus
Snoken
Nypälsare

Species: Varg
Steam: Snofur
Katt eller hund: Hund

Re: Curry Amino, the app.

Unread postby Cyborg-Lucario » 2016-08-11T10:30:46+00:00

Detta hade kunnat vara något när jag väl bryr mig om att skaffa mig en smartphone (eller surfplatta (funkar det ens för surfplattor?)).
En hjälte som gör hjältedåd för skojs skull. Tyvärr så betalar hjältejobbet inget vidare.
Cyborg-Lucario
Nypälsare

Species: Lucario cyborgare
Steam: cyborg_lucario

Re: Curry Amino, the app.

Unread postby Snoken » 2016-08-11T10:44:25+00:00

Cyborg-Lucario wrote:Detta hade kunnat vara något när jag väl bryr mig om att skaffa mig en smartphone (eller surfplatta (funkar det ens för surfplattor?)).

Vet inte, men surfplatta och telefon är väl inte sådan stor skillnad? Snabbare, större, fast det heter väl fortfarande app? Antar att det borde funka, men vad vet jag, har inte sakerna själv.
Homo Homini Lupus
Snoken
Nypälsare

Species: Varg
Steam: Snofur
Katt eller hund: Hund

Return to Underhållning