Smirre wrote:Tack att ni gillar vad jag ritar!
Smirre wrote:Och att jag tagit bort vissa saker från hemsidan som har med Anarki, bombtillverkning, hur man modifierar vapen, var man kan köpa laserpennor med grön laser och använda mot polisen på demonstrationer etc. för att polisen tvingade mig att ta bort det, fast jag hävdade den fria informationen men de sa att jag är ansvarig om infomationen används på ett sätt som skadar och dödar människor.
Så är det i VÄLFÄRDIA = den sista sovietstaten.
Frenzee wrote:Ja så är det!
Alla borde ha tillgång till och frihet att sprida information om vapentillverkning och terrorism så att vi alla kan följa i Breiviks spår!
ALLAHU AKBAR, hitler helsar, NER MED STATEN, DÖDA MÄNNISKOR OCH SPRÄNG STATLIGA BYGGNADER. =^.^=
Aleksei wrote:Sergalen med Vulkankanonen var epic!Med tanke på att projektilernas mynningshastighet är ca 1000 meter i sekunden, och avståndet mellan dem på bilden ser ut att vara väldigt kort, så skulle jag gissa att den avfyrar typ 4000 skott per sekund!
Emprah Marton wrote:till att du inte ska ragedeleta Foxylvanien hur många CWCville-jämförelser du än får.
Aleksei wrote:Jag trodde först att Zee var Svartvarg på bilden. Såg lite svart och vargig ut.
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests