Emprah Marton wrote:Alltså, jag tycker att det dröjer mellan de gångeer Smirre gör något bra, men det här fungerar klockrent som satir. Önskar att jag fick se en jägare bli rumpskadad.
Det är satir och jag gillar liksom konceptet på "djurens hämnd" eftersom jag är en stor djurvän och aktiv i föreningar som världsnaturfonden och Rovdjursföreningen osv, djurens väl och att engagaera mig i djur ligger mig väldigt varmt om hjärtat, precis som mitt jobb på gården, intresset för Second Life, FA och SveaFur och för Animal Planet osv.
Dock har jag många bollar i luften, att jobba på gård med att sköta djur och ha ett hem att ta hand om när man kommer hem från jobbet osv, så ritar jag inte lika mycket som tidigare.
Kan liksom inte tvinga mig att rita för då blir det helkasst, utan det måste komma spontant när lusten att rita eller skapa infinner sig, så väl som rita furryart som att bygga modellplan eller bygga på hemsidan eller spela datorspel/ TV-spel. Är som sagt ofta trött när jag kommer hem på vardagarna.