Gnistra wrote:Jag var en hon, senast jag kollade.
Vad vet du om det? Bara för att jag inte onanerar regelbundet betyder det inte att jag aldrig nånsin har gjort det. *gasp*
Dessutom är hygien ganska trevligt. D:
Dudedraken, varför försöker du dissa mig?
Dukedraken wrote:Gnistra, gnistra... har du någonsin varit något annat än "den"?
Rat är "det", och frenz är... ja... "sak"
gettersöt panda föresten thy.
Alla söndergnagna ben på den sista gör mig dock lite orolig.
Förresten, den här tråden ska ju vara om Thy´s bilder? O_o Har blivit lite väl off-topic nu tycker jag, inte särskilt trevligt mot Thy. Vill du fjanta dig kan du väl åtminstone göra det i en annan tråd...
Roger, solly Thy ^..^'
Här, *ger Thy en kattlarv*
stop it now. inga men. Detta är Thys bildtråd, skapa egna diskussionstrådar.
Rekommenderar Thy's DA med.
Mycket fint.
Jag gissa tex vad hon skulle rita härnäst
nu är du off topic igen. jag är inte intresserad av ursäkter eller förklaringar, eller ens vad ni diskuterar. det här är thys bildtråd, och ni ombedes alla respektera det.
annan diskussion skall ut ur den här tråden.
Tillbaka till Thy. Jag måste säga att du utan tvekan är en av de charmigare tecknarna vi har här på Svea :B fullkomligt underbar stil! <3 och underbara teman. Man ser ju mycket folk som tecknar anthropomorfiska röda pandor men det är väldigt få som ritar dem i sin ursprungliga djurform så det ska du ha en tummen upp för!
Kan jag också få lov att fråga vad du använder för att färglägga, potatoshop? tycker verkligen dina färgläggningar är trevliga att titta på.
Users browsing this forum: Google [Bot] and 6 guests