by Vlad the impala » 2015-03-02T20:09:55+00:00
;^;
Tack.. Keksons.
Jag tror inte det här går att lösa faktiskt. Det var svårt nog för mitt ego att tillåta att ens en dräkt blev gjord, den tid och de pappersbetallappar det tog i anspråk.... eftersom jag inte ens är så pass dunderfurry att en sådan prioritering kan kännas fullständigt värd.Men att då ändå ha prioriterat och gjort så för att få en suit som sedan bara pissas bort.. och lägga ned samma krut på att fixa en ny..
Man ska komma ihåg att all den tid som det tar för Lexy att bygga kan flyttas över till något projekt som faktiskt betalar sig, (eller använda tiden för plugg, jobbsök...). Det är ju inte bara materialet.
Omöjligt. Mitt ego klarar inte av att vi skulle välja att göra så. Även med en ny dräkt i handen skulle jag ju då känna att vafan håller jag på med, och fyfan vad onödigt och idiotiskt att den gamla försvann.
Nordic Fuzz Con 2015 blir ett lyckligt minne oavsett. Det är inte förstört, fast nu är Nordic Fuzz Con kontaminerad mark för mig. Antingen blir det:
1. Har ingen dräkt länge. Det är kul men inte som förut...
2. Har en ny dräkt. Vad fan gör jag med mitt liv? Kan inte komma över mig själv nog för att ha kul i suit längre..
Mitt psyke lägger krokben för sig självt där tror jag..
Vi får väl se om SL, alternativt polisen har hittat något som matchar beskrivning i övermorgon men jag gissar ju på att det är kört redan nu.
Gömt bakom det vanliga jobbpasserkortet finns en tecknad bild på en antilop. Så väl dold att ingen annan än han själv kan ana att den finns där. Antilopen är Kalles fursona, det djur han identifierar sig med och har som avatar på nätet. Hans hemliga liv.