Hej, mitt namn är Wolfy.

Det är ingen fara, vi älskar dig ändå!
Forum rules
Arkiv med uttjänta trådar. Forumet är låst.

Re: Hej, mitt namn är Wolfy.

Unread postby Frenzee » 2008-12-22T04:25:56+00:00

Själv kommer jag från Mars.
Men framförallt är jag road.
Image
Frenzee
"ser ut som en medelålders partyturk"
"ser ut som en medelålders partyturk"

Species: Motbjudande Hyena
Steam: Frenzee
Donation status: Flera tÿsen miljoner
Katt eller hund: Katt

Unread postby Smirre » 2008-12-22T09:16:53+00:00

Farejobadlo wrote:Om du inte har märkt det... Mitt användarnamn är för tillfället "Farejobadlo". Frenzee TOG BORT MIG igår. Fick skapa en ny användare D:

Okej? :o
Varför tog han bort dig då, du är väl en av de mer skötsamma och ansvartagande medlemmarna i SF-flocken? :wink:
Min blogg:
http://smirre.bloggo.nu/

Ett automatvapen talar ett tydligt språk!
Död åt SIVO!
Smirre
Veteran utan titel!

Species: Rödräv (antropomorf)
Steam: S m i r r e K i r a x

Unread postby Smirre » 2008-12-22T09:25:16+00:00

Nagir wrote:Jag är inte Nazist, jag är Horace Engdal.

Låter bra i så fall!
(Jag är definitvit ingen Nazist, mycket är jag - en urbota hedning som dykar totemdjur och är rätt så New Age av mig, avskyr djurplågeri och beundrar militanta djurrättsaktivister -och det betyder _INTE_ att jag hatar mänskligheten.
....Japp så nu vet du det, Nagir.)
:wink:

Hmm, yttre rymden ja. Jag tvivlar på att det finns mudkipz där (mudkipz är en mejerivara som görs av mjölk) men finns det en planet med kossor på, så är det ju möjligt att där på den planeten tillverkas mudkipz också. ^^
iaf så finns det nog visa grundämnen som väte, kol och kisel lite var stans i universum men också saker och ämnen som vi här på Jorden inte kan föreställa oss i vår vildaste fantasi. Både Wolfy och Vattenvargen har rätt i det de säger!
Personligen tror jag att det finns världar där ute som är befolkade av anthropomorfa djur- på riktigt alltså. ^^
Min blogg:

Död åt SIVO!
Smirre
Veteran utan titel!

Unread postby mickel » 2008-12-22T11:03:55+00:00

Begreppet "yttre rymden" får mig alltid att tänka på "Mörkrets hjärta", med den yttre och inre stationen. Frågan är var den inre rymden finns, och om Kurtz är där...
Det är för gott om plats på Internet.
mickel
#swefur

Species: n/a

Unread postby mickel » 2008-12-22T11:07:23+00:00

Förresten, snabb som en drake? En enormt stor ödla kan vara mycket, men snabb? Tänk elefant fast kallblodig. Möjligtvis snabb rakt fram i någon minut. Svagheter inkluderar att byta hastighet och kurs på ett kontrollerat sätt, och kallt väder. :D
mickel
#swefur

Unread postby Wolfy » 2008-12-22T13:44:34+00:00

mickel wrote:Begreppet "yttre rymden" får mig alltid att tänka på "Mörkrets hjärta", med den yttre och inre stationen. Frågan är var den inre rymden finns, och om Kurtz är där...

Den inre rymden finns inom dig själv.
Wolfy

Unread postby Wolfy » 2008-12-22T13:56:35+00:00

mickel wrote:Förresten, snabb som en drake? En enormt stor ödla kan vara mycket, men snabb? Tänk elefant fast kallblodig. Möjligtvis snabb rakt fram i någon minut. Svagheter inkluderar att byta hastighet och kurs på ett kontrollerat sätt, och kallt väder. :D

Jag rör mig snabbt och när jag svänger höger, vänster, höger, vänster, så hinner ingen med mina coola moves. Yes!
Wolfy

Unread postby Nagir » 2008-12-22T14:28:42+00:00

Spänstig för att vara 48?
Image
Nagir
Snel fladder

Species: Fladdervarg

Unread postby Smirre » 2008-12-22T16:47:49+00:00

Nagir wrote:Spänstig för att vara 48?

Var inte oförskämd mot Wolfy! >.<
Hon är mycket ute i naturen och rör sig. Det borde jag och säkert fler egentligen vara, än att sitta framför datorn och TV,n större delen av sin vakna tid. :wink:
(Iaf har jag en hund som jag går ut med 3-4 gånger per dag.)
Min blogg:

Död åt SIVO!
Smirre
Veteran utan titel!

Unread postby mickel » 2008-12-22T17:18:53+00:00

Borde också röra mig mer i naturen, om den inte vore så jävla trist...
mickel
#swefur

Unread postby Smirre » 2008-12-22T17:40:52+00:00

mickel wrote:Borde också röra mig mer i naturen, om den inte vore så jävla trist...

Håller med dig, vet inte hur naturen är i Täby hos dig, det jag sett av Täby är de gigantsika halvmåneformade hyreskasernerna som står ut med motorvägen när man kör ut till Ljuster-ö (där moster Ester hade sitt hus innan, men nu bor Ester i en lägenhet i Hägersten.)

Där Wolfy bor är det getterfint, finns en sjö i skogen och hagar där hästar och får går och betar och det är rätt så kuperad terräng.

Här jag bor i Norra Sandby är det en lerig väg som är sönderkörd med traktorer och bakom huset går en rak 90-väg och bilarna kör som om det vore autobahn. Här är lite beteshagar för mjölkkossor och rätt så öppen terräng, men platt och trist och framförallt nu när det inte är ett blad på de få träd som finns här. tacka vet jag Luskwood i SL, det är en skog som heter duga och himla cool med massa härliga furrydjur. ^.^
(sorry om jag skrev för mycket) :roll:
Min blogg:

Död åt SIVO!
Smirre
Veteran utan titel!

Unread postby Vattenvargen » 2008-12-22T17:40:57+00:00

Aahej, Göteborg har en fin asfalterad och cementerad natur. Avenyn är vacker såhär på vintern.

Askim däremot, SKOG!!!
Naturreservat och sjöar.
Underbart när det inte har regnat de senaste dagarna, och solen skiner.

DET ÄR VACKERT!!!
Häll upp. Drick upp. Ställ upp.
Vattenvargen
Lasermannen
Lasermannen

Species: Canis Aqueous
Steam: Jordgubbssylt
Donation status: 300
Katt eller hund: Hund

Unread postby mickel » 2008-12-22T17:53:56+00:00

Jag bor mitt ute i smeten, två-tre minuters promenad till närmsta sjö. Sen går man ett par timmar igenom skogen så kommer man till... tja... mer skog. Alternativt en hög kulle, beroende på vartåt man går.

Problemet med skog är att den är... tja... skog. Det är trän och buskar och snår och stenar och så var det med det. Träden står lika tätt som stajlade silverfärgade BWM och Mercedes när man kommer ut till Tensta. Och precis som med stajlade Mercor är det nu en gång så att har man sett ett jävla snår, då har man sett alla.

Speciellt såhär års.
mickel
#swefur

Unread postby Vattenvargen » 2008-12-22T19:04:54+00:00

mickel wrote:Jag bor mitt ute i smeten, två-tre minuters promenad till närmsta sjö. Sen går man ett par timmar igenom skogen så kommer man till... tja... mer skog. Alternativt en hög kulle, beroende på vartåt man går.

Problemet med skog är att den är... tja... skog. Det är trän och buskar och snår och stenar och så var det med det. Träden står lika tätt som stajlade silverfärgade BWM och Mercedes när man kommer ut till Tensta. Och precis som med stajlade Mercor är det nu en gång så att har man sett ett jävla snår, då har man sett alla.

Speciellt såhär års.

Well spoken. 8)
Häll upp. Drick upp. Ställ upp.
Vattenvargen
Lasermannen
Lasermannen

Species: Canis Aqueous
Steam: Jordgubbssylt
Donation status: 300
Katt eller hund: Hund

Unread postby Wolfy » 2008-12-22T19:24:09+00:00

Vattenvargen wrote:
mickel wrote:Jag bor mitt ute i smeten, två-tre minuters promenad till närmsta sjö. Sen går man ett par timmar igenom skogen så kommer man till... tja... mer skog. Alternativt en hög kulle, beroende på vartåt man går.

Speciellt såhär års.

Well spoken. 8)

Så tråkigt! Jag bor på en mindre ås här i Dalby. In till centrum har jag två kilometer. Att gå in
tar ca tjugo minuter. När det gäller detta med naturreservat, så finns här mila vis. Dalby Hage,
Billebjer, Torna Hällestad, Knivåsen, Galgabacken, Norrevångskogen m.m. Smirre har bara fått uppleva ett liten bit av den underbara natur vi har här. Jag är född och uppvuxen i skitstaden Lund. Där finns bara parker. Bla ha, bla ha!!! Men som sagt. Jag har varit på nämnda ställen flera gånger gående. Ja det blir närmare två mil fram och tillbaka, i vilket tar ca nio timmar. Jag har med lite mat, kaffe, vatten, cigg och filt. Tager en paus på en ca fem - tio minuter när så behövs. Jag älskar att vara ute i naturen speciellt när det är lite varmare än vad det är nu. GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR, TILL ER ALLA!!!!!
Wolfy

Unread postby Smirre » 2008-12-22T19:50:53+00:00

God Jul och Gott Nytt år Wolfy!
En idé till våren är kanske att vi ger oss ut och cyklar och utforksar all vacker natur runt om i ditt revir? ^.^
Kram från Smirre.
Min blogg:

Död åt SIVO!
Smirre
Veteran utan titel!

trista trän

Unread postby mickel » 2008-12-22T20:33:30+00:00

Naturreservat finns det gott om i Stockholmstrakten också, fast där jag bor är det som sagt bara skog och sjöar, en del ängar och lite längre bort jordbrukslandskap med hästhagar och dylikt. Inte mycket att se. De intressanta områdena att promenera i ligger inne i stan, men dit är det en bit, och man ska orka också. Det blir mest att man blir sittandes.
mickel
#swefur

Unread postby Smirre » 2008-12-22T21:36:12+00:00

Tunnelbanan är ju ett bra sätt att flytta sig runt i Stockholm, den har vi ju använt när jag varit där. :wink:
Min blogg:

Död åt SIVO!
Smirre
Veteran utan titel!

Unread postby Grisha » 2008-12-22T23:11:54+00:00

Vattenvargen wrote:Aahej, Göteborg har en fin asfalterad och cementerad natur. Avenyn är vacker såhär på vintern.

Centrala Göteborg ja, men Kortedala/Bergsjön är riktigt natursköna förorter.
The asses weren't that great. But then, I am an ass man of the highest order. Even as a lecher I am a snob.
Image
Grisha
Пантис >:E

Species: Pantyhound
Steam: Pantyhound

Unread postby mickel » 2008-12-22T23:50:25+00:00

Smirre wrote:Tunnelbanan är ju ett bra sätt att flytta sig runt i Stockholm, den har vi ju använt när jag varit där. :wink:

Jo, fast den går inte hit ut.
mickel
#swefur

PreviousNext

Return to Arkivet