Dukedraken wrote:Jag röstar på 1-2 veckors avstängning på både mig och frenz
CouhFaoill wrote:Jag ser ingen annan lösning en att han stängs av helt. Om inte dom som han har bråkat med är villiga att ge honom något annat.
Dock har jag en fråga. Vad skulle hindra honom från att komma tillbaka under annat namn eller likande?
Sokrates wrote:Dukedraken wrote:Jag röstar på 1-2 veckors avstängning på både mig och frenz
"Your vote didn't register, please don't try again and slowly walk away from the booth before the guards put a bullet in your head, thank you and have a nice day."
Dukedraken wrote:Sokrates wrote:Dukedraken wrote:Jag röstar på 1-2 veckors avstängning på både mig och frenz
"Your vote didn't register, please don't try again and slowly walk away from the booth before the guards put a bullet in your head, thank you and have a nice day."
Sok, man går inte offtopic i Planering och polls. Det vet tom frenz, dock gör han det ändå för han kan. Men du är ingen admin och sluta försöka använda mig som sköld.
Dukedraken wrote:Sokrates wrote:Sok, man går inte offtopic i Planering och polls. Det vet tom frenz, dock gör han det ändå för han kan. Men du är ingen admin och sluta försöka använda mig som sköld.
Sokrates wrote:Dukedraken wrote:Sokrates wrote:Sok, man går inte offtopic i Planering och polls. Det vet tom frenz, dock gör han det ändå för han kan. Men du är ingen admin och sluta försöka använda mig som sköld.
Använder inte dig som 'sköld', du är inte ens bra för att skyffla skit i ett stall. Jag säger bara vad jag tycker.![]()
(Sorry för att gå off-topic, kände mig tvungen att säga något tillbaka.)
Dukedraken wrote:och gör på hopp på folk - skriver inan den tiden är slut - bästa ordvallet men komma på - en matyr, - dom
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest