Yobie wrote:Medan det ännu är tid för det så vill jag bara inflika här att jag anser att din avatar är ultraskum för den känns som en korsning mellan en trädstubbe, en myrstack och en förvriden björngrej med några kromosomer för mycket. No offens alltså det är bara det intrycket jag får, den ger mig liksom en blandning av sajkovibbar och wtf, typ
kubbeddie wrote:Yobie wrote:Medan det ännu är tid för det så vill jag bara inflika här att jag anser att din avatar är ultraskum för den känns som en korsning mellan en trädstubbe, en myrstack och en förvriden björngrej med några kromosomer för mycket. No offens alltså det är bara det intrycket jag får, den ger mig liksom en blandning av sajkovibbar och wtf, typ
Man blir lite förvånad för du reagerar som att det är det värsta du har sätt på forumet, Son.. i am disappoint. >:C
Frenzee wrote:Altså. Eddie har iof knappt postat något. Så egenltigen kommer det inte bli någon större förvirring, Lets end this. Bara byt.
EddieTheBear wrote:Man blir lite förvånad för du reagerar som att det är det värsta du har sätt på forumet, Son.. i am disappoint. >:C
Yobie wrote:EddieTheBear wrote:Man blir lite förvånad för du reagerar som att det är det värsta du har sätt på forumet, Son.. i am disappoint. >:C
Nu när tiden snart är på väg att ta slut och jag tar en närmare titt på den så vill jag bara säga att jag tycker din avatar är ultimativt superb eftersom den formligen utstrålar, ja emanerar tillochmed, en känsla av nondigital direktkontakt med de djupare delarna av kosmos; den framstår som en synergi mellan den styrka man kan ana hos en fjällfors full med lekande lax under det att de decimeras av hungrande björnar på fiskafänge. Kort sagt, the greatness is overwhelming to the point of suprematic despondence.
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests