Frenzee wrote:Men det är fortfarande små städer som ingen vet vart dom ligger. :c
Bah! Västerås räknas väl som landets 5:e största stad, så om den är så liten så finns det inte mycket du hittar till! xP
Frenzee wrote:Men det är fortfarande små städer som ingen vet vart dom ligger. :c
BluePaw wrote:jag undrar fortfarande hur de komemr sig att typ ingen vet vart Borås ligger
eller e de de att de e så regningt att folk faktistk försöker glömma vart det ligger?
ThunderWolf wrote:Frenzee wrote:Men det är fortfarande små städer som ingen vet vart dom ligger. :c
Bah! Västerås räknas väl som landets 5:e största stad, så om den är så liten så finns det inte mycket du hittar till! xP
ThunderWolf wrote:Kan tro det. Finns det ens nåt som alla förorter är förorter TILL ens?!
Timid-Folf wrote:jag bor nära Borås
Temin wrote:Ursäkta att jag försvarade Eskilstuna, jag fick nyss reda på att gruppen KENT är därifrån. Inte ens Fantomen hjälper då.
Temin wrote:Ursäkta att jag försvarade Eskilstuna, jag fick nyss reda på att gruppen KENT är därifrån. Inte ens Fantomen hjälper då.
Presentatören på TV6 wrote:Vi ska till ett öde, mörkt och otrevligt ställe. Kan det vara Borås?
Timid-Folf wrote:Vart nånstans i Svergie ligger Sparta?
:C
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest